سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تهیه کیک و شیرینی

 طرز تهیه براونی رد ولوت با رویه پنیر خامه ای

براونی جزو کیک هایی است که خیلی راحت و سریع آماده میشوند و بسیار خوشمزه هستند. بیشتر ما براونی را با طعم شکلاتی یده ایم ولی براونی ردولوت هم نوعی از براونی است که طعم خاص و زیبایی خود را دارد و به خاطر رنگ آن میتوان آن را برای سالگرد ازدواج، آشنایی، ولنتاین و یا شب یلدا تهیه کرد.

مواد لازم برای تهیه براونی ردولوت :

 کره ذوب شده  170 گرم
 شکر  260 گرم
 تخم مرغ  1 عدد کامل + 1 عدد زرده
 عصاره وانیل  1 قاشق چایخوری
 رنگ خوراکی  چند قطره
 آرد  200 گرم
 پودر کاکائو  10 گرم
 شکلات چیپسی  90 گرم
 بکینگ پودر  

مواد لازم برای آیسینگ پنیری :

 پنیر خامه ای  225 گرم
 کره  115 گرم
 پودر شکر  500 گرم
 وانیل  1 قاشق چایخوری

طرز تهیه براونی ردولوت ب رویه پنیری :

ابتدا کره، شکر، وانیل و تخم مرغ ها  را با هم خوب هم بزنید تا کاملا مواد با هم ترکیب شوند.

سپس رنگ خوراکی ، آرد و بیکینگ پودر را به مواد اضافه کرده و به تدریج هم بزنید. به مقدار نوک قاشق چای‌خوری، نمک در مواد بریزید.

چیپس های شکلاتی را به مخلوط کیک اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

 

در آخرین مرحله از طرز تهیه براونی ردولوت قرمز، قالب مورد نظر خود را چرب کنید و کف آن، کاغذ روغنی قرار دهید. مواد آماده شده را در قالب بریزید و در فر از قبل گرم شده با دمای 160 درجه به مدت 30 تا 40 دقیقه قرار دهید.

تهیه آیسینگ پنیری کیک رد ولوت :

برای تهیه خامه کیک ردولوت قرمز، از 225 گرم پنیر خامه‌ای، 1 قاشق چای‌خوری وانیل،500 گرم  پودر قند و115 گرم کره استفاده کنید. مواد را به مدت چند دقیقه با هم‌زن برقی یا دستی هم بزنید تا مخلوط پنیری فرم بگیرد.

بعد از خارج کردن قالب از فر و خنک شدن آن ، مخلوط پنیری را روی آن پهن کنید و یه ساعت در یخچال قرار دهید و پس از آن کیک براونی را به تکیه های مربعی برش داده و سرو کنید.

براونی_ردولوت براونی_ردولوت

 

نکته :

به‌خاطر استفاده از خامه و رنگ خوراکی، این دسر کالری زیادی دارد و بهتر است قبل از درست کردن یا میل کردن آن، به این نکته نیز توجه داشته باشید. کالری این کیک بین 250 تا 500 است.

می‌توانید از  خامه فرم گرفته قنادی نیز برای تزئین روی کیک ردولوت خود استفاده کنید یا از آن در لایه‌های کیک استفاده کنید. 

 

 

#براونی_ردولوت

#کیک_مخملی

#براونی_شکلاتی

#چیز_کیک

#براونی_پنیر_خامه_ای